Skútry
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 2 inzerátů

Yamaha X-MAX 300, najeto 4.500 km, zakoupeno 7.7. 21 ( MotoPark Ostrava), výkon 20,6 kW,
ABS, kontrola trakce, palubní počítač, bezklíčové startování, uzamykatelná kapsa s 12V zásuvkou, LED osvětlení, opěrka spolujezdce na kufr, dálkové ovládání, horní kufr Yamaha 39 l + originální madla, nyní po výměně oleje (Yamalube) a vzduchového filtru,
spotřeba 2,5 až 2,8 l/100, jako nový, pořizovací cena 165000 Kč, více info www.automartin.eu
VIDEO prezentace https://youtu.be/D3MYnlwujwY
➡️ Možný protiúčet za Váš motocykl nebo vůz.
⛟ Po dohodě odvezu motorku dodávkou až k Vám domů - celá ČR
✨ Zkušební jízda po složení celé kupní ceny. O auto nebo manželku jako formu zálohy nemám zájem.
✅ Zajistím evidenční kontrolu a přehlášení na úřadě.
✍️ Možnost financování přes ESSOX, akontace od 0%, doba splácení 10 - 70 měsíců.
ABS, kontrola trakce, palubní počítač, bezklíčové startování, uzamykatelná kapsa s 12V zásuvkou, LED osvětlení, opěrka spolujezdce na kufr, dálkové ovládání, horní kufr Yamaha 39 l + originální madla, nyní po výměně oleje (Yamalube) a vzduchového filtru,
spotřeba 2,5 až 2,8 l/100, jako nový, pořizovací cena 165000 Kč, více info www.automartin.eu
VIDEO prezentace https://youtu.be/D3MYnlwujwY
➡️ Možný protiúčet za Váš motocykl nebo vůz.
⛟ Po dohodě odvezu motorku dodávkou až k Vám domů - celá ČR
✨ Zkušební jízda po složení celé kupní ceny. O auto nebo manželku jako formu zálohy nemám zájem.
✅ Zajistím evidenční kontrolu a přehlášení na úřadě.
✍️ Možnost financování přes ESSOX, akontace od 0%, doba splácení 10 - 70 měsíců.

Mv Agusta Dragster 800 RR
315 715 Kč
Hlavní technické informace (Dragster 800 RR):
motor:
Typ: 3 válce v řadě, 4 takt
Objem: 798 cm³
Výkon: Kolem 140 koní při 12 300 ot./min
Točivý moment: 87 Nm při 10 100 ot./min
Chlazení: Kapalné
Výkon:
Maximální rychlost: Přibližně 245 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: Přibližně 3,5 sekundy
Přenos:
Převodovka: 6 rychlostí
Spojka: Vícekotoučová v olejové lázni s ochranou proti odkapávání
Quickshifter (nahoru a dolů) jako standard
Podvozek a odpružení:
Rám: Trubková ocelová mříž
Přední odpružení: 43mm obrácená vidlice Marzocchi, plně nastavitelná
Zadní odpružení: Tlumič Sachs, nastavitelný
brzdění:
Přední: Duální 320mm plovoucí kotouče s radiálními třmeny Brembo
Zadní: Jeden kotouč 220 mm
Elektronický:
8stupňová kontrola trakce
Bosch ABS s funkcí zatáčení (ABS v zatáčkách)
Více jízdních režimů
Barevný TFT displej
Hmotnost:
Suché: Přibližně 168 kg
Plně naložené: Přibližně 190-195 kg
Design:
Velmi agresivní linie s ultra krátkou zádí
Trojitý boční výstup výfuku (podpis Dragsteru)
Prémiové barvy a povrchové úpravy
Paprskové ráfky se žlutým lemováním (časté přizpůsobení)
• Speciální barva s fluorescenční žlutou barvou na ráfcích, zadní a boční kapotáži.
Trojitý výstup výfuku z uhlíkových vláken, pravděpodobně značky SC Project (velmi běžný aftermarket pro tento model).
Paprskové ráfky se žlutými niplemi – často k vidění na „RR SCS“ nebo na zakázkových verzích.
Jednoramenné a zadní provedení posilují styl „muscle bike“.
motor:
Typ: 3 válce v řadě, 4 takt
Objem: 798 cm³
Výkon: Kolem 140 koní při 12 300 ot./min
Točivý moment: 87 Nm při 10 100 ot./min
Chlazení: Kapalné
Výkon:
Maximální rychlost: Přibližně 245 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: Přibližně 3,5 sekundy
Přenos:
Převodovka: 6 rychlostí
Spojka: Vícekotoučová v olejové lázni s ochranou proti odkapávání
Quickshifter (nahoru a dolů) jako standard
Podvozek a odpružení:
Rám: Trubková ocelová mříž
Přední odpružení: 43mm obrácená vidlice Marzocchi, plně nastavitelná
Zadní odpružení: Tlumič Sachs, nastavitelný
brzdění:
Přední: Duální 320mm plovoucí kotouče s radiálními třmeny Brembo
Zadní: Jeden kotouč 220 mm
Elektronický:
8stupňová kontrola trakce
Bosch ABS s funkcí zatáčení (ABS v zatáčkách)
Více jízdních režimů
Barevný TFT displej
Hmotnost:
Suché: Přibližně 168 kg
Plně naložené: Přibližně 190-195 kg
Design:
Velmi agresivní linie s ultra krátkou zádí
Trojitý boční výstup výfuku (podpis Dragsteru)
Prémiové barvy a povrchové úpravy
Paprskové ráfky se žlutým lemováním (časté přizpůsobení)
• Speciální barva s fluorescenční žlutou barvou na ráfcích, zadní a boční kapotáži.
Trojitý výstup výfuku z uhlíkových vláken, pravděpodobně značky SC Project (velmi běžný aftermarket pro tento model).
Paprskové ráfky se žlutými niplemi – často k vidění na „RR SCS“ nebo na zakázkových verzích.
Jednoramenné a zadní provedení posilují styl „muscle bike“.
X