Popis
Čtyřdobý kapalinou chlazený motor konstrukce Rotax o objemu 400 ccm. Tento spolehlivý, moderní, do síly zpřevodovaný jednoválec používá čtyřventilovou techniku s rozvodem OHC. Elektrické startování. Elektricky připínatelný náhon předních kol (2x4/4x4). Samosvorný přední diferenciál. Bezúdržbový automatický bezválečkový variátor s prodlouženou životností a schopností brzdit čtyřkolku motorem při jízdě z prudkých svahů. Polohy L, H, N, R (dvě dopředné rychlosti, redukce do síly, neutrál, zpátečka). Náhon předních i zadních kol kardanem. Nerezový výfuk s katalyzátorem.
Podvozek
Nezávislé zavěšení všech kol, vpředu systémem McPherson, vzadu nezávislým torzním vlečeným zavěšením systému TTI-s. Litá čtyřpaprsková hliníková lakovaná kola.
Výhody nezávislého zavěšení zadních kol systémem TTI-s
Jedinečný systém nezávislého torzního vlečeného zavěšení zadních kol TTI-s (Torsional Tracking Independent Suspension) pracuje na principu vlečených ramen.
Otočné čepy ramen jsou umístěny před zadními koly čtyřkolky a obě ramena jsou vzájemně propojena torzní tyčí. Proto se obě zadní kola při propérování pohybují nahoru a dolů po přímce, nikoli po části kružnice jako u dvojitých A-ramen, takže zachovávají za všech podmínek stálý a neměnný rozchod kol. Tím je zadním kolům umožněn volný, nezávislý pohyb a přitom tento systém propůjčuje čtyřkolce lepší ovladatelnost, pohodlnou jízdu a vyšší stabilitu za jízdy. Navíc je šetrnější k životnímu prostředí, protože méně vydírá podklad a také šetří pneumatiky čtyřkolky.
Zavěšení TTI-s používá o 75% méně pohyblivých dílů než klasická dvojitá A-ramena, čímž zároveň snižuje hmotnost čtyřkolky a umožňuje rychlejší reakce pérování.
Brzdy
Čtyřkotoučový výkonný hydraulický brzdový systém. Uspořádání kotoučů 2+2. Pancéřové brzdové hadice. Parkovací brzda mechanická.
Standardní výbava:
Litá čtyřpaprsková hliníková kola
Přední i zadní nosič zavazadel z odolného plastu
Stabilizátor zadního pérování
Tažné zařízení
Schválení na silnici pro dvě osoby
Výbava na přání: (nebo Volitelné příslušenství)
Přední ochranný rám
Speciální adaptér umožňující montáž navijáku i dozadu čtyřkolky
Odolné spodní hliníkové kryty podvozku a A-ramen